Maine Coon iFokus

Maine Coon

Etikettannonser-omplaceringar
Läst 963 ggr
IdaL
0

Fotografering & Hemsidor

Hej!
Mitt namn är Ida Lundahl och jag jobbar aktivt som fotograf och webbdesigner på hemsidan www.idalundahl.com. Jag finns i Nordvästra Skåne med utgångspunkt i Helsingborg. Jag erbjuder mina kunder fotograferingar och hemsidor till ett otroligt billigt pris. Just nu har jag extrapris på fotograferingar för stuterier och uppfödningar, det vill säga att du får ett redan billigt pris ännu billigare!

Förutom fotograferingar för stuterier och uppfödningar så finns det givetvis möjlighet att boka mig för privatfotograferingar, då kommer jag till valfri plats och fotograferar dig och ditt djur. Du bestämmer själv hur bilderna ska se ut och det finns inget köptvång, det enda du betalar är ett fast timpris (100kr/h) och reseersättning.

Jag gör även hemsidor till ett billigt pris. Mitt mål är att alla ska ha råd att lansera sig på nätet så därför står jag tillhanda till såväl som privatpersoner som företag.

Tycker du något av detta låter intressant? Besök dåwww.idalundahl.com där finner du mer information och portfolio med bilder.