Maine Coon iFokus

Maine Coon

Etikettutställning-och-resultat
Läst 5137 ggr
mathiason
0

Utställningsvagn?

Hej!

Undrar hur ni som ställer ut får med er allt in i lokalen? Har ni någon vagn eller massor av bärhjälp?

Som det ser ut när jag åker på utställning har jag bärhjälp. Det som ja har med med är 2 transportburar, en resväska på hjul, stolar, kattlådan med sand och min egen väska med fika och böcker mm.. Så det är rätt mkt. Och allt släpar vi dit. Så kanske en vagn hade varit bra…

Välkommen in till min hemsida, Lyckanz.se! Eller Facebook! 

SidenMoare
1

Jag har en gammal barnvagn som jag lägger allt på.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se

Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

[Timantis]
1

Jag har inte ställt ut mina katter än. Men när jag åker på hundutställning har jag en liten "pirra", bagage vagn vet ej vad dom heter. Men en vagn på två hjul (liten säckkärra) där jag lastar allt på. Borde funka med en sådan även på kattutställning tycker jag. Kostar runt 100 lappen på ÖB.

christine58
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Köpt en billig liggvagn på blocket som jag gjort om till kattvagn.

Den här lastar jag katterna i och resten lastar jag under vagnen. Den är perfekt och man slipper kånka på tung kattsand osv.

Tr även en kattpromenad ibland när det är fint väder.

Välkommen in på min hemsida www.lavendelkatten.se

Nattglans
0

#3 Åh vad fint! Och så himla smidigt! :D

Hur har du fäst nätet? :)

christine58
0

Jag har sytt runt hela så det sitter fast.

Baktill, nedtill vid sufletten har jag sytt fast en dragkedja som jag öppnar, viker frammåt och lyfter ut katterna.

Jättebekvämt.

Välkommen in på min hemsida www.lavendelkatten.se

Nattglans
0

Oj vad smidigt och uppfinningsrikt. :) Så skulle jag också vilja göra, det är ju SÅ tungt att bära dem i transportburar…