ZooPlus i Danmark
Jag vill tipsa om Zooplus i danmark. De har bla. klätterträd för stora katter. Just nu är flera av dem nedsatta med upp till 40-60%.
Har köpt 3 träd därifrån och fick hem dem förra veckan. 2 av träden är just för stora katter, det 3:e för kattungar. Betalade runt 700 och 800:- för dem/st. De levereras fraktfritt ända hem till dörren, i allafall här i Uppsala.
De har även olika matsorter. Vid första beställningen får man 10% rabatt och man har möjlighet att anmäla sig som uppfödare och alltid få 10% rabatt på varje beställning. Sen har de ofta 5-10% i kanpanjer på olika saker.
Trädet på bilden är ungefär 180 cm högt och kostade runt 700:-
MAn kan betala med kort eller med banköverföring. Men kolla vad den Danska banken tar så du får med det i inbetalningen. Jag visste inte om det utan var tvungen av avstå från en kattleksak för att täcka den kostnaden 40 Dkr
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor
Dem har dock strul just nu med leveranser osv. Har trilskats ett tag med dem :/
Likaså tyska zooplus :/
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Förutom detta med bankavgiften så gick det väldigt snabbt tycker jag. Beställde allt den 2/2 och fick hem första kollit den 8/2 . De andra 3 kom den 9/2. Allt framkört till dörren. smidigt och bra.
Men jag har sett att andra har haft problem med olika saker. Men detta var min första beställning så man vet ju inte med de ev. följande. Men än r jag mycket nöjd
Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor

www.kattkompaniet.nu har bra klös från kattens no 1!!