Bygga Rastgård?
Då min förra rastgård till katterna har blåst bort så ska vi denna sommar bygga en ny större.
Jag undrar om ni som har rastgårdar till era katter kan lägga in bilder på dom, så att man kan få lite ideér och inspiration?
Allt från Balkong till större ytor 

Här kan du se hur jag gjort det för katterna på min balkong.
http://biscayabigpawz-katteri.bloggplatsen.se/2011/06/30/5721626-nu-ar-balkongen-fardig-inredd/
Trädet är en nedsågad Rönn som jag sedan "skulpterat" så den passar min balkong. Katterna verkar älska den. Det finns även en sovplats ovanpå bokhyllan med alla krukorna på. Dit når inte solen och likaså på bänken där är de i skuggan om det skulle bli för soligt, Annars är det den största hyllan och "boet" ovanpå som är de populäraste platserna. "boet" är gjort attt sly som jag flätat ihop och sedan spikat fast i Rönnen. HAr nog några bilder på arbetsprocessen dagarna före detta blogginlägg
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor
#1 Tjusigt värre 

Tackar. Den är väl använd
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor
#1 Oh my, riktigt fin! Har du nätat in balkongen också, eller får de komma och gå som de vill?

#4 Balkongen är delvis innätad. Mittpartiet är öppet ungefär 50 cm över balkongräcket. Jag bor 1 tr. upp. Annars skulle jag definitivt ha nätat in hela balkonegn för säkerhets skull. Men detta verkar räcka i alla fall.
jag har balkong o vill att min tjej ska kunna vara ute.. men hon är ej kastrerad o sticker inte katter då?!