Jag själv har 2 fina huskatter:)
Jag har en underbar maine coon tjej på 1år:)

Jag har 2 st hemma =) en Maine Coon (4½ månad) och en Norsk Skogkatt (1år 4månader) =)
Välkommen in till min hemsida, Lyckanz.se! Eller Facebook!

JAg har för tillfället 4:a Maine Coontjejer och en husiskille
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Har en Maine coon på 14 veckor och en Norsk Skogkatt på 8 månader.
Blir flera senare.

Två, en siames och en huskatt.
Jag har 4 Maine Cooner och en Ragdoll
Välkommen in på min hemsida www.lavendelkatten.se
Tre! En siames/ huskattkorsning, en perser/ huskattkorsning och en MC/ skogis/ huskattkorsning!
I mitt hushåll finns två huskatter. Den ena hämtades hem från Slaka Djurhem i december 2009, ålder okänt (jag gissar på 7-8 år). Den andra är en katt som vanvårdades redan som kattunge av en familj och som jag tog mig an när jag fick reda på att detta pågick - jag är lite av en katträddare, kan man säga. Han är 1½ år gammal och har gjort stora framsteg i utvecklingen till att bli en tryggare katt.
Frilansfotograf - portfolio & blogg: http://www.shora-ahmadi.se
3st (två cornish rex & 1 huskatt) ..snart 5st (får förhoppningsvis hem en mainecoon till sommaren och även en till cornish rex)
hej jag har en huskatt o en maine 13 veckor. har haft henne en vecka nu. mvh dianne

2 cornish rex och hämtar våran första maine coon nästa helg 
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Kan uppdatera mitt kattantal med ytterligare en 4 månaders maine coon-hona. :)
3,5
har tre katter hemma, två maine coon och en skogkatt. Och så samäger jag en hane (maine coon) tillsammans med Maffialigan och det är där han bor.