Nu är det ÄNTLIGEN dax
Har väntat länge på att kunna para min Song. Men i och med att hon har haft en massa problem med foderallergier så har det aldrig fungerat när hon löpt.
Men nu så inatt så satte hon igång för fullt. Så nu har jag ett "kärleksnäste" i köket. Ser verkligen fram emot vad denna kull kommer att ge. Bla. så blir alla ev. honor paddor. Det blir mina första paddor så det är spännande. Det kan även bli en ganska så färgrik kull. Jättespännande…
Så nu väntar jag bara på att det skall börja "låta" innefrån köket
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor

Spännande! Lägger en tass i inlägget så jag inte missar nått =)

Song "gillar inte läget" så att säga. Hon både fräser och morrar åt fästmannen. Har dock sett en parning och hoppas på att hon accepterar flera. Det vore så roligt om det skulle bli lite bebbar i maj
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor

Våra honor har släppt till efter första parningen så hoppas Song gör det med så chanserna ökar för smått :)

#3 JA hon verkar inte lika aggresiv nu. Men tillmötesgående är hon inte. Han får väl smyga upp bakom henne
. Annars så funderar jag på att hålla i henne så han får en changs. men jag får se hur det går. det har nog inte varit någon mera parning sedan i förmiddags, inte vad jag märkt i allafall
Hon är svår damen. Men det är ju hennes första parning så dte är väl lite ovant och hon funderar väl över vad Matte utsätter henne för just nu.
Lycka till, hoppas på många friska små ulltroll.
Välkommen in på min hemsida www.lavendelkatten.se

#5 Tack så mycket.
Nu har Song lugnat ner sig och är mycket tillmötesgående istället. Alltså tvärtom nu. Hon nästan kör upp baken i nosen på honom

Du får absolut inte hålla fast henne så han kan para!
Honorna brukar ge sig när de väl fått till en lyckat parning.
Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!

Har inte hållt fast henne. Det var bara en fundering.
Nu har hon i allafall lugnat ner sig och är hur mysig som hellst mot honom.
Men om dte blivit flera parningar vet jag inte. Har inget hört under natten. Men det visar sig om 3 veckor hur det gått. Håller tummarna för att det skall ha gått vägen i allafall.