SNÄLLA HJÄLP MIG
det är så att jag har en super mysig maine coon flicka som jag lämna bort ett tag på foder för jag skulle ha barn o inte kunde ta hand om henne osv, nu när jag fick tillbaka henne idag så är hon undernärd o tappat all glans i pälsen o jag SKÄMS så för att jag lämna bort henne.. men nu ska hon få det bra igen o jag undrar hur ska man göra för att få glansen tillbaka? hon som hade katten gick o köpte skit mat till henne.. billigt skit.. :( min fina flicka <3
Köp bra mat åt henne, så kommer det nog att bli bra :)
ska göra det i morgon då våran zoo butik e stäng nu.. men jag fattar inte hur man kan göra min bebis illa.. o nu är det dax o leta upp hennes papper som försvann i en låda under en flytt nydligen eller kan man beställa efter ny stamtavla?

Hittar du inte stamtavlan så går dte att beställa en ny på SVERAK, om hon är registrerad där.
Kan rekomendera Proplans Delicat torrfoder. det ger jättefina pälsar
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor
vart köper man det fodret? o vad ligger en stor säck i pris? jag vill få henne så fint det går…

Rekomenderar Bozita blötmat och barf för att få tillbaka katten i fin form

#¤ Den finns oftast i den vanliga djuraffären. En säck på 7,5 kg brukar ligga på runt 500:- ungefär.
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor
#6 okeej… får kolla det på måndag då dom har stängt idag… hon är så liten o tanig.. men vad ska en hona väga som kanske e runt 3-4 år ?! lovar hon väger för lite
Ts, vad gav du henne för mat tidigare?
Royal canin för maine coon

#7 OM hon är väldigt tanig så kanske hon skulle må bra av att få lite kattungefoder ett tag. Proplan Delicat finns även för kitten. Det fungerar bra på mina kattungar.

Blötmat har högre fetthalt och proteinhalt som katten behöver nu.
Tack för alla goda råd, kommer nog blanda lite mellan blötmat och torrfoder. Så båda sorter står framme