Händer inte mycket...
Här på sidan, lite trist tycker jag 
Måste väl ändå finnas massor av Mainecoon älskare där ute!

håller med.. stendött…
Välkommen in till min hemsida, Lyckanz.se! Eller Facebook!
Såå synd…ska vi fixa upp det ?

Jag håller med om det
Det har varit lite upp och ner under åren jag varit med här.
Men det har aldrig varit någon extrem aktivitet.
Christelle har ju slutat som Sajtvärd, men Dundrklumpen är ju kvar. Men det behövs kanske någon/ några som "sätter fart" på sidan.
Kontakta Dunderklumpen så kanske ni kan hjälpas åt att få fart på sidan.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor

Hoppas att de blir mer aktivitet. Jag som är ny maine coon ägare så är de roligt att kunna prata om just denna otroliga ras :-D

Nu börjar det börjar det bli mer aktivitet!
Fortsätt jobba så inte detta forum försvinner!!
Det har kommit lite nya trådar. Försök att hitta på mer kul! Kom på mer ämnen osv!!
Kämpa på =)

Vi får försöka skaka liv i forumet lite kanske, ska se om jag kan skriva lite nya artiklar, kanske skulle man ta och skriva en artikel som avlivar lite gamla myter också?
Tänkte på det här att man hör så många huskattsägare tro att agouti-M.et i pannan = MCO eller att en katt med tofsar på öronen måste ha MCO i sig osv…..
Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!
#6 Absolut, ha du tid så gör det.

#6 Hade varit jättebra om du gjorde det, om du har tid. Du kan ju mycket =)
hej,har ingen maine coon men älskar de!jag kan hjälpa er med en grej! jag kan starta lekar och sjätvärden kan väl ha klotter plank det är att alla får prata ot utanför ämnet! vad sägs?
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Det är ju upp till oss alla att sätta fart på detta Forum. Alla som är medlemmar här måste dra sitt strå tilll stacken så att säga. Vi kan inte begära av Sajtvärden att dra allt själv.
Har försökt att starta lite nya trådar om olika saker. Så sätt igång och skapa nya trådar om våra underbara MCO-katter. Dessutom ni som är nya eller kommande MCO-ägare har säkert en massa lika frågor om rasen etc. En del finns ju redan men kom med nya ideer så kan vi säkert få fart på det hela.
Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor