På söndag kommer min prins!!
Nu ÄNTLIGEN, efter vad som känns som hundratals mail, bevakning av blocket och andra sidor alldeles för många gånger per dag så kommer denna fina prins hem till mig på söndag. Lyckan är total då han inte bara är en MCO som jag vill ha utan han uppfyller även flertalet kvaliteter jag sökte i en MCO:
- Han är en Hane!
- Han är 2, snart 3.
- Han är förhållandevis stor, och större lär väl han bli! (han e ju inte 5 än
)
-Jag älskar hans teckning, black silver classic-tabby white, det var antigen röd, creme eller grå som jag allra helst ville ha! eller krävde rättare sagt..
- Han har de där riktigt rastypiska ansiktet med den stora lejonmunnen vilket jag fått erfara att det är måånga MCO:s som inte har, vilket jag verkligen VILL ha.
- Han har även en massa päls o en fin pälskrage, vilket jag oxå även sett att alla inte har..
Nu kan jag säga detta för första gången:
DEN SOM VÄNTAR PÅ NÅGOT GOTT!
Ni ser ju bara hur många punkter han uppfyllit.. 
Så om 3 dagar och 20 timmar e han min!
Edit: det funkar inte att ladda upp bild just nu (?) så skickar en länk på hur han ser ut! (på denna bilden är han bara ett år, men nu ser han mer 'mogen' ut och har en fin pälskrage :)))
http://www.mainecoon-katten.se/utstbilder/Akis_1year_IMG_2909.jpg
Sicken snygging! Är lite smått avundsjuk
Jag får säga lycka till med din nya kille^^
Mvh Amanda
Är även medarbetare på Dokumentärer :)
Hihi kan inte fatta att han e min!
Tack! Första gången jag skaffar en MCO, men har en känsla av att det inte är den sista…. har du en MCO? :)
Hade en halv MCO :P Hans mamma var MCO men pappan var huskatt :) Men han hade mycket drag av sin mor kan jag säga:) Men han försvann dock för 2 år sedan :(
Men jag funderar på en ny, men jag har inte hittat Mr right än:P
Mvh Amanda
Är även medarbetare på Dokumentärer :)

Va kul att du har hittat Din MCO!
Än så länge letar jag efter min MCO. Hoppas hon finns där ute någonstans =)
Ser fram imot att se bilder på honom =)
Välkommen in till min hemsida, Lyckanz.se! Eller Facebook!

Grattis! Vilken snygging.Det syns verkligen att han är en mco.
Letar själv lite smått efter en omplacering.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

GRATTIS till en snygg kille
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vilken snygging
Jag älskar svartsilvertabbysarna!
Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

Åhh Akis, vad skoj GRATTIS!!!
Btw ser ett litet missförstånd i texten, MCO växer till ca 1-1,5 år därefter "utvecklas" de.
Det är inte så att de växer och blir större efter 1-1,5 års ålder utan när man säger att de växer upp till fem års ålder så menar man utvecklingsmässigt. Hakor kommer sig, profiler utvecklas, öron och panna sätter sig osv osv osv… visst kan de grovna en aning men de växer inte storleksmässigt. Viktigt att inte fortsätta spä på myten om MCO som någon form av gigant-katt av astronomiska mått ;-)
Akis är en kanonfin gosse, blev lite förvånad att se honom omplacerad bara, det hade jag inte väntat mig. Men vilket litet guldkorn du fått, han är superhärlig :-D Återigen jättegrattis till gossen!
Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!
haschy & mona22: det tog mig oxå ett bra tag innan den här gossen uppenbarade sig. men lovar dig, värt det. ett tips; sök inte bara på blocket utan mejla en himla massa uppfödare för alla annonserar inte ut, eller kanske har en omplacering just DÅ, men kanske senare..
mathiason: absolut, den som väntar på något gott…
dagdrivarn: okej, tack för infon!
javisst, blev själv förvånad, och när jag såg han blev alla andra svartvita… du fattar.
kan inte förstå att han är minmin MIN imorgon! så du känner Akis personligen?

#9 Känner både hans uppfödare och delägare som han bor hos 
Det är jättegoa tjejer båda två, blev förvånad över att se honom omplaceras redan, ibland rusar tiden bara iväg 
Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!
Wow vilken snygging nu är jag ännu säker på att jag ska ha en nån gång i livet. Är ganska nöjd med mina två långhåriga blandisar just nu men någon gång.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
Gud vad fin!
har en vit liten coonis just nu, skulle vilja ha en till men i annan färg, de är så himla myyyysiga!!