Maine Coon iFokus

Maine Coon

Etikett: 4-avel-och-genetik
Läst 2502 ggr
christine58
0

Lavendelkatten ska ha kattungar

Vi ska ha våran första kull vecka 7, beräknat datum är den 17 februari. Det är jättespännande och ska bli riktigt roligt men lite skraj för förlossningen måste jag ju säga att jag är. Phenix är på dag 29 idag och man känner redan små utbuktningar på sidorna på henne. Hon sover väldigt mycket just nu, hon brukar komma och hälsa när jag kommer hem från jobbet sen går hon och lägger sig och sover igen.

Välkommen in på min hemsida www.lavendelkatten.se

LaSadie
0

Min katt ska ha samma datum ungefär. Jag vill också känna lite förändringar på magen men än så länge ser jag ingen förändring mer än i beteendet, som att sova och äta mest hela tiden. Hatar att vänta :)

Lycka till! Första kullen är alltid speciell!

christine58
0

Grattis du med till tillökningen och lycka till du med, spännande.

Phenix sover mest, nästan så att man får väcka henne och ge henne mat, men det är klart hon är väl uppe på dagarna när jag jobbar men på kvällarna sover hon mest.  Phenix ändrade beteende ganska snabbt och hallontuttarna kom strax efter två veckor så hon verkar vara tidig.

SidenMoare
0

Stort GRATTIS båda två.

VAd roligt med mera småttingar. Mina är 2 veckor nuKyss

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se

Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Christelle
0

Stort grattis! Detta ser jag verkligen fram emot! Lycka till!Skrattande

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

mollyt
0

Hehe, Hej Christin! Det förvånar mig INTE att se dig här! :D

Jag reagerade direkt på "lavendelkatten" och jag håller verkligen tummarna för Phenix nu att hon håller inne ungarna så länge som möjligt att att de snart kommer ut - många och friska!

Vi hörs säkert av mer under tiden.
Jag tänker på er alla!Glad

MVH
Sara

christine58
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Trevligt att se dig med här Sara och jättebra att du är frågvis. Dag 59 idag och vikt +1.630 kg. Börjar verkligen att längta efter dom små bebisarna nu.

La Sadie: Hur har det gått för din lilla tjej, när ska hon har eller har hon redan fått?

LaSadie
0

Det går bra med min tjej :D Hon är riktigt tjock nu och jag bara väntar på att de dom fina kattungarna komma ut. Hon har nog gått över ett kilo (vågen har slut på batteri, just typiskt >_<) och är härligt rund om magen. Ungarna har värsta partyt inne i magen, främst de på högersidan :)

Bild om Dakotas breda bak :D

LaSadie
0

Det är förresten skoj att våra tjejer kommer få ungefär samtidigt :)

blondifire
0

spännande. du har ingen hemsida man kan kika på ?

S*Winsnes Wilda