Maine Coon iFokus

Maine Coon

Etikett1-allmänt-mco-prat
Läst 2020 ggr
Mickeffs
0

Shit husse såg mig

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta händer lite titt som tätt eller i badkaret ;D

Någon annan som hittar sin pisse i handfatet ^^ ?

dagdrivarn
0

Hittar inte bilderna nu, men vi har en hel del som älskar handfatet.

En av töserna (Piper) ligger gladeligen i handfatet vare sig det droppar/rinner vatten från kranen eller inte. Skrattande

Vilken söting du har!

S*Dagdrivarn Maine Coon

Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!

Mainebusters
0

Ja jag slutar aldrig förvånas över våra små (?) mirakel! Handfatet är inte så poppis längre, det ska vara små kartonger som man knappt får plats i, bara det går att sova med huvudet på tassen som vilar kanten.

Ska du TS prova att ställa ut framöver?

Maurice
0

Så söt Kyss Svalt och skönt där :)

Maurice har inte vågat hoppa ner i badkaret eller vasken än, men han går gärna på badkarskanten och sträcker tassarna upp på vasken. Han har väl onda minnen sen ett par månader tillbaka då han var expert på att trampa i sitt bajs när han krafsa runt, vilket ledde till bad av tassar ;)

Mickeffs
0

mainebuster: Ts prova?? vad är det? är inte så haj på allt i Mco-världen ännu, då den är nästan helt ny för mig :S

Mainebusters
0

TS: trådskaparen, alltså i detta fall du.. Flört Och för att vara otroligt petig så är det Mainebusters med ett S på slutet!  SkrattandeSkrattande

Mickeffs
0

Mainenustes: hade varit kul att ställa ut… men den världen e rena grekiskan ännu Förvånad

Mainebusters
0

Glad

Lycke
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Våran Loke, han ligger ofta i handfatet. Kanske inte lika mycket nu som förut. Men förut så om man inte såg honom någon annanstans i lägenheten så låg han i handfatet! Skrattande

NeverToLate
0

Gu va gullig tisemis :D