Maine Coon iFokus

Maine Coon

Etikettutställning-och-resultat
Läst 2187 ggr
SidenMoare
0

UK :s Utställning den 9/10

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det någon här som kommer med sin underbara MCO till UK:s utställning i morgon i Uppsala?

Jag skall dit med min tös Christmas Song. Det blir hennes sista utställning in klass 11. Så nu hoppas jag att hon skall få en rosett, när värsta konkurrenten inte kommer att vara medFlört

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se

Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor

dagdrivarn
0

Nettan ska ditt med Breezan (RöKattens Big Breeze) och min lilla Eggis (Dagdrivarn Egeria). För mig är det ju tyvärr lite långt :-(

S*Dagdrivarn Maine Coon

Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!

SidenMoare
0

Då skall jag hålla utkik efter demSkrattande

Synd att du bor så långt bort. Men man vet ju aldrig. Rätts vad det är så  sammanstrålar väst- och öst-kusternaSkrattandeFlört

Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor

dagdrivarn
0

Visst är det synd, men jag har haft planer länge på att åka upp och ställa någon gång. Så det blir väl av någon gång :-D

Kom på det kanske skulle ha skrivit min, numera hennes lilla Eggis *ha, ha* Är ju faktiskt Nettan som äger henne, jag har ju "bara" fött upp henne lillsnuttan :-)

S*Dagdrivarn Maine Coon

Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!

SidenMoare
0

Riktiga sötnosar båda tvåKyssKyss

Song blev slagen även denna gång. Det blev en EX2:a.

Så nästa gång hon skall ställas är i klass 9.  Hoppas på att det skall gå bättre där.

Tänk vad fort de växerFörvånad Hon var ju så liten för inte så länge sedan.