Ang Utställning
Hej!
Jag har aldrig varit på en kattutställning förut. Någongång hade jag tänkt ställa ut vår hane men vill kolla hur allting fungerar först så tänkte åka till utställningen i Höör den 9-10 Okt.
Nu undrar jag om alla får komma utan en inbjudan, alltså åskådare får komma och kolla utan att betala entré avgift eller så.
Tack på förhand!
PS: Vi har fått hem vår lilla terrorist nu sen 3 veckor tillbaka och han är så underbar! En pratig katt kan man definitivt säga!

Utställningarna är öppna för besökare att komma. Ring den utställande kattklubben så kan du få mera upplysningar.
Sen har många klubbar nu för tiden antingen en nybörjarutställningskurs eller någon man kan ringa och få hjälp av.
Om du tillhör en kattklubb så hör med någon där om hjälp och stöd när du vill ställa ut. Det brukar inte vara omöjligt.
det finns en hel del att läsa på
SVERAK:s sida med under fliken Utställningar. Där finns kommande utställningar, klass och kategoriuppgifter etc och kommande utställningar. www.sverak.se
Sen på www.katter.nu under fliken utställningar finns det massor att läsa om hur det går till.
Lycka till
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~