Doris-tråden..
Hon har en underbar krage och det ser ut som hon har en bra profil
Tack tack..
Man ser ju att hon är en riktig snyggning
Det är något visst med röda katter 

Så vacker hon är din dam.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor
#7 Hmm.. jag som aldrig skulle ha en röd katt, det är nämligen inte min favoritfärg precis.. men lilla Doris var det något visst med. Henne skulle jag ha! 
#8 Tack. Det grämer mig lite fortfarande att jag var tvungen att kastrera henne. Förstå vilka fina bebbar hon hade kunnat få!
Jättevacker tjej du har där. Får man fråga varför du var tvungen att kastrera henne, håller med dig jättesynd.
Välkommen in på min hemsida www.lavendelkatten.se
#10 Hon hade livmoderinflammation, en tyst långdragen sådan. Och hennes värden var inte bra. Så på veterinärens inrådan så blev det som det blev. Hon lade på sig nästan 1,5 kg på fyra månader! Hon väger nu ca 6kg.. 

Vilken vacker rödtotta
!
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/
Tack tack!

Så fin hon är din dam. Hon har ett så vänligt ansikte tycker jga och hon ser så harmonisk ut
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor
Ja, hon har blivit otroligt lugn och stillsam mot när hon var liten och fertil. Då for hon runt som en hattifnatt! Doris ligger fint vid mina fötter varje morgon och väntar på att jag ska vakna. Sträcker jag ut foten för långt, så får jag en tass som talar om att jag minsann inte ska peta på fröken..
Buster däremot, han fjantar runt, pratandes, och trampandes på mig, han kan hålla på i en timme med sina väckningsritualer! 

JA det är för roliga.
Jag vaknar varje morgon, ibland på natten med, med en massa leksaker som Song släpat upp och som hon envisas med att leka med. Det skall sedan lekas PÅ mig inte vid sidan om eller så
. Kanske ett sätt att få mig delaktig i leken. Men jag är en elak Matte som vill sova
Så det går inte.