MellanSvenskaKattklubben 4-5 september
Hej!
Vi vill meddela er alla att det finns gott om platser kvar i alla kategorier båda dagarna till vår utställning i september, så anmäl på nu!
Välkomna/ Mikaela ordförande i MSK
Ja se till att anmäl så vi får många maine cooner till specialen!!
Jag är jättesugen, men det jag får inte pengar förrän nästa vecka till anmälningen..
Skulle vara roligt att visa min Doris, som hon ser ut nu innan pälsen trillar av..
Går säkert bra att betala in nästa vecka, skicka in anmälan nu så vet det att pengarna är på G :)
Kan man sända in anmälan först och betala sen? På måndag så trillar det in några ören..
Men om det sedan är fullt då återbetalas väl avgiften?
när ? var? ålder mini ålder på katterna?
finns det info någonstans ?
Nu har jag postat anmälningarna till min klubbsekr, så betalar jag på måndag och hoppas att det räcker! 
#1 Vad innebär specialen egentligen?
Specialen innebär att alla domare som dömer maine coon ska välja sin bästa maine coon för dagen. Oavsett, ålder, kön, kastrering etc Dessa maine cooner möts sedan i en egen panel efter att den vanliga panelen är över. Där får domarna sedan rösta fram den för dagen bästa maine coonen totalt. 
Låter kul.. tyvärr så får ju inte den domare som älskar Buster döma honom, så vi får hoppas på tur. Men hon kanske dömer Doris? Hmm.. 
Jahapp, då har jag gjort vad som krävs och nu är det bara att vänta på besked om man kommit med..
Kul!! :) Då ses vi där
Ja, det får vi hoppas! 
Hur många är det som ska dit den 4 sept? Skulle vara kul att säga hej till er!
Och naturligtvis tigga till mig en klapp från er katt.. 
Jag ska dit med 2 av mina.
Det blir min första utställning så det ska bli ****kul
Det blir min tredje.. och förhoppningsvis så blir Buster Premier då..
#15 vad spännade. Vi får hålla tummarna att det blir så då 
#16 Tack, det var snällt.. nu ska vi bara se om det blir utställning, eller en Cypernresa istället! 
Någon som vet när sista anmälningsdagen är. Jag ska ju hämta hem våran lilla kille från Danmark på söndag och kommer hem på måndag. Först då har jag ju stamtavlan och kan skicka in anmälningen. Det skulle vara jätteroligt om han kunde komma med. Jag har redan anmält våran lilla ragdoll kille.
Välkommen in på min hemsida www.lavendelkatten.se
Det ar fullt pa lordagen star det pa deras hemsida..
Men nu kanske någon blev glad då jag avbokade mina två..