Profiler!
En mycket vacker misse..

Vilka snygga katter vi har… visst? 
Super snygga:)
Många fina profiler här tycker jag :) Doris profil tycker jag ser fin ut däremot skulle hon ha lite mer panna i övergången. Spokets tjej är riktigt fin i profil/panna. Har ju sett henne live så då är det lättare att tycka till ;)

inte den bästa bilden på Cesars profil men man ser hyffsat. jag gillar hans profil skarpt och det gör även domarna. Men önskar mer haka på honom
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/
Det ar lite jobbigt med utlandska domare, jag har svart att forsta vad de sager…

# 10
Åh vilken härlig nos och pussa 
Ni som är duktiga på detta, är mina aningar om Maurice rätt som jag skrev innan?

#8,vilken kille du har
. ja jag gillar ju Doris oxå
.
S*Winsnes Wilda
#14 Tack blondifire! Buster blir stora grabben nästa vecka, hela två år! Fast egentligen är han en riktig mjukis, på gränsen till fjollig.. 

En bild på Stars profil.
Hon är lite väl rak där. Fast hon har hyfsat till sig sedan hon var liten. Då var profilen ännu rakare
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor

Songs profil är också rak.
Annars har hon fått mycket bra bedömningar på utställningarna vi varit på. Profilen är det enda som domarna anmärker på.
Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor