Maine Coon iFokus

Maine Coon

Etikett1-allmänt-mco-prat
Läst 2150 ggr
Mainebusters
0

Maine Cooner - ett virus!!

Alltså, det är sant! Fast man har två lurvbollar hemma, så tittar man runt i annonser om kattungar och väntade kullar.. Jag som så strongt ville ha en svart hane sen, börjar nu tveka och tittar på honor!

Jag lider av MCO virus med beslutsångest! Finns det någon bot? Tungan ute

Mickeffs
0

Enda botemedlet jag känner till…… är att skaffa några fler Mco:er :D

Lider själv av ett svårt sådant fall ;D

Mainebusters
0

Misstänkte väl det.. men blir man någonsin fri från viruset? Flört

Och detta med beslutsångesten.. hona eller hane? Det är banne mig inte lätt det här. Men det löser sig väl när man väl trillar över någon pälsboll som det står mitt namn på! Vilket har hänt tidigare..Cool

SidenMoare
0

JA du Mainebuster.

Inte är det lätt detta. MCO är beroendeframkallande och kommer alltid att vara så.

Vill själv ha en till men har beslutat mig för att det endast får vara 3 katter i detta hushåll. Så jag får vänta. Men titta och sukta kan man ju alltidOskyldig

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se

Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mainebusters
0

Men jag har bara tva… Sa det far plats med en till!

christine58
0

Jag håller med, Jag har ju en hona och hade en hane som fick hjärnhinneinflammation så i februari fick jag ta bort honom bara 1 år och två månader, bland det värsta jag gjortGråter men nu jag har äntligen hittat en ny avelshane som jag ska hämta i Danmark om tre veckor. Jag har tyvärr inga bilder.

Men han är urtjusig tycker jag.

Kommer bilder när jag fått hem honom

Välkommen in på min hemsida www.lavendelkatten.se

Dunderklumpens
0

Det är ett obotligt virus tror jag!

Mickeffs
0

Råka smitta min mor o far som var här och hälsa på min tös, så nu är man tvingad att leta Mco kattunge åt dom med ^^

Mainebusters
0

Så det kan bli..Flört

Mainebusters
0

#5  Ska bli spännande att se din nya kille! Men du kan väl skvallra om vilken färg ialla fall? Flört

christine58
0

Uppfödaren har skrivit bruntabby n22 på hemsidan och tabby n23 i kontraktet, hon hade väl lite bråttom men om man tittar noga på hemsidan så tycker jag att han ser tigré ut, grym look.

http://www.redridinghood.dk/dansk/billederi2.htm

Mainebusters
0

En riktig sötnöt!! Tungan ute

Helona
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#10 Ja, det är kämpigt att dras med dessa virus! Flört # 10 Vi är ju dessutom drabbade av TVÅ olika sorter Christine!Skrattande Ragviruset är också obotligt har jag hört…

Snygg kille du har på g! Kyss Här finns också en Indiana! Damen uppe till höger Glad. Stort lycka till även med den här killen!

christine58
0

Vilken underbar bild. Alla fyra är underbara.

Stämmer Ragdoll som Maine Coon, hopplösa

virus båda två. Men vad skulle man göra utan.Glad

Helona
0

Tack! Jag tror att det är bara att gilla läget Skrattande

Mona22
0

Jag kikar också på mco. har ingen och har inte plats men man kan ju önskaCool

Helona
0

#15 Det är ju så det börjar…..viruset Flört