Söker kattkompis!
Hej!
Jag är ny på denna sajten men har varit inne och kollat då och då under ca ett halvår. Min Sambo och jag ska få en jättefin Maine Coon hane i slutet på Augusti som heter S*Medalby´s Astrakan. Vi tänkte då skaffa en kattkompis till honom så han inte blir så ensam undertiden vi studerar/Jobbar. Ok, vi kommer inte vara borta så mycket eftersom vi har olika tider och kommer vara hemma ofta men det skulle vara trevligt med en kompis till honom :)
Problemet ligger här, vi får inte in så stor ekonomi så vi kan inte köpa en katt till som ligger på ca 6000kr. Så jag undrar om ni vet någon som har en liten kise till ett lägre pris. :)
Btw, jättefin iFokus sida!
Finns nog rätt många som kan erbjuda en lite äldre pisse åt dig för en billig peng.
Fast det gäller ju att den trivs med… så priset kan dom nog disskutera fram senare :)
Jag har själv ingen att erbjuda tyvärr =/
Hej!
Jag har en kattunge kvar i min kull. En blå hane.
Så här får man inte säga egentligen… men jag har sänkt priset till 4500. Detta för att jag vill att även han ska få hitta sin nya familj inom snar framtid. Syskonen har flyttat. Han är en underbar katt. Tyvärr har man inte ens som uppfödare möjlighet att behålla alla =)Han är leveransklar och redo att flytta. Han är 14 veckor.

Mickeffs: Ja jag ska kolla runt noga :) Om jag inte hittar någon så blir det ju från någon räddningskatt hem eller vad det nu heter! :)
Tindrabusan: Gud va kul :) Har du någon hemsida jag kan kolla igenom? :)