"Dragspelskatt"
Har ni också "dragspelskatter"?
Hittade Star liggandes i korgen med leksaker. Korgen är 20X25cm och 15 cm hög. HUR får hon plats? Trodde inte mina ögon. För lång är hon och 4.2 kg väger hon.
MIn Husiskille som är kortare får inte plats. Så hur gör hon för att få plats?
Har ni också en MCO som är "dragspelskatt".
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor

Det är fantastiskt, vad de kan dra ihop sig och sträcka ut sig
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor
Ja, den här lilla gubben blir lååång när han sover som bäst. Men det är lika skönt att trycka ner sig, ju mindre utrymme desto bättre kan man tro! 

Jodå, hahaha, har en här med
Ska se om jag hinner ta en bild.
# 1 Hihi, det var mycket katt och lite korg
Han är ju jättesöt där han har klämt ner sig i korgen 
Jo, han tycker om när det är trångt.. sen är det skönt att sova med hakan på tassen.

Vilken underbar bild på din sötnos
De är fantastiska på denna "dragspelsteknik"
Ja, våra coonisar, de är väl för härliga! Det är lika roligt varje gång en nykomling träffar missarna.
Första repliken: Vad stora dom är!
Andra: Dom är ju som hundar.. 

Piper i en sån här blå Ikea-back :-)
Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!

Detta försök att knö ner sig i en brödkorg var väl inte helt lyckad, men försöka duger ju 
Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!

#12 DAgdrivaren
DEN slår nog allt tror jag
Vilken härlig bild

Moahahahahahaha!
jösses vilka härliga bilder ni lagt in. De förstår verkligen inte att de är lite stora kanske ;)

Ja, de är märkliga, de tror att de är pyttesmå.. 

Mainebuster!
Din lilltjej tog den bästa skålen, kristallskål?, måste ju visa så fin hon är. Den bilden är verkligen skön.
Här är
Star i korgen. Men naturligtvis så hann hon resa på sig innan jag hann knäppa.Men med en förnärmad min av att ha blivit så gruvligt väkt av en fotande MAtte
Doris var en riktig tjuris när hon kom, bara morrade åt lilla Burre.. så hon tog bästa skålen minsann (kristall) och sov där hela natten!
Star har en härlig look!

#20 Doris är en skönhet i kristallskålen. Den borde du göra en poster av .
Star gillar absolut INTE att bli tvångsfotat..eller väkt av en fotande Matte. Så här är hon sur på mig. Men jag kan ju liksom inte sluta fota henne. För hon är så fin…..Speciuellt nu när hon håller på att få värsta vinterpälsen..stackarn
Hmm, ja jag har många bra bilder på Doris. Buster är svårfotad. När han har rätta posen, så pyser han iväg när jag siktar med kameran! 
Att de får vinterpäls på sommaren är knepigt! 
# 16 Vilken min?!
Förstår inte hur du alltid lyckas få fram kameran där han gör så roliga miner. Superhärlig bild! 

#23 Jag vet inte riktigt hur jag lyckas, han gillar att bli fotad så han showar lite kanske
Synd att fokus hamna på korgen bara….
Ja, jag säger då det.. de är nog lite knäppa, våra coonisar. De inser helt enkelt inte hur stora de är! Ha ha…

JA folk baxnar när man talar om deras vikt. HAde flera som trodde att jag fabulerade när jag berättade, på kattutställningen i helgen, att Song, som blir 6 månader på tisdag, redan väger 3,8 kg. Så stora är det. Men dte är ju en stor del av deras underbara charm

Hehe jo de lägger sig väldigt konstigt och trångt, och ibland är dem hur långa som helst ^^