Maine Coon iFokus

Maine Coon

Etikett: 1-allmänt-mco-prat
Läst 2034 ggr
Mainebusters
0

Har din coonis dille på något?

Min Buster gillar snören/plastremsor i alla former, de vill han gärna tugga i sig, så det gäller att plocka bort allt sådant. Samma med påsförslutare. Kom hem med en korg nektariner idag, och han skulle bara ha och tugga på handtaget..

Doris gillar öppnade kuvert, när man rivit upp så vill hon tugga på de ojämna kanterna.

Har din coonis dille på något?

SidenMoare
0

Star gillar att tugga pågodispåsar tex. påsen med Bilar. Den typer av plaster. Sen även plastpåsarna som man får från Apoteket.

Song skall hela tiden ligga och sova på min strykbräda. Vilket blir lite jobbigt när jag håller på att sy något och behöver använda strykjärnet ofta. Så fort jag går från stykbrädan så hoppar hon upp igen.

Sen gillar de båda två att ligga kring symaskinen när jag syr. Vilket inte heller blir så lätt för mig. Sen även min arbetsstol är popis att ligga och sova på. *SUCK* Inte så lätt att få saker  gjorda ibland. Men de är förlåtna och elaka Matte flyttar på dem om och om igenFlört

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se

Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor

Mainebusters
0

Jodå, det där med att ligga och sitta ivägen, det känner vi igen. Nyfikna till tusen! Flört

aftonstjarnan
0

Arwen har dille på att bita mig i fötterna när jag sitter på toaletten, (varje sabla gång…) en totalt ocharmig egenskap som inte ens en matte kan älska Flört

Mainebusters
0

#3  Jösses, det har jag väl aldrig hört förut..! Skrattande

SidenMoare
0

#3 Star kan komma och lägga sig i mitt knä när jag sitter på toan. Men dte är ju lite charmigare

Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se

Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor

Mainebusters
0

Ja, absolut! Men det är rätt gulligt när de nafsar i tårna.. men inte när man sover! Flört

aftonstjarnan
0

#4 Testas på egen risk Flört

#5 Brukar lyfta upp henne för kel ibland och det är ju betydligt trevligare Glad

Med andra ord går jag aldrig på toaletten utan att vara "beväpnad" med en kattleksak, det brukar kunna dra bort intresset från mina fötter. För det mesta…

Mainebusters
0

Glömde ju Burres stora dille.. att väcka mamsen så tidigt som möjligt! Nu glömde jag låsa sovrumsdörren = han väckte mig kl. 02,45… Obestämd

Doris ligger snällt på en byrå och bara tittar ner på mig, men den andre piper och gnäller och brrpar för att jag ska upp.. gäsp!