REA på IKEA
Jag var inne på IKEA igår. Där REA:r man ut kattsaker ur serien Bästis. Bla de där "kattronerna" som de bara älskar att ligga på, trots att de nästan faller ner pga att de är så stora.
Köpte nya kattskålar och lite annat. Tror nog att det är REA överallt eftersom det verkar som om de skall slutsälja dessa produkter. Så om ni saknar en del kattsaker så kolla på ert IKEA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor

Jag läste detta nånstans på kattforumet också, kommer inte ihåg var det var, men det är nog 1-2 månader sen jag läste det. Hur mycket % rea hade du? Det verkar vara väldigt stooor skillnad var man befnner sig. Serien ska försvinna som du säger. Snygga möbler, men kanske för lättviktare, hehe
. Förutom skålar då, för där ska de väl förhoppningsvis inte försöka klämma ner sig 

Tror att "tronen" kostade 199- en avsevärd skillnad mot tidigare. Funderar på om jag skall köpa en till.
Visserligen så har jajg vänt den upp och ner och lagt ner en kudde i hålet. Min stora hona älskar att ligga där
Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor