Maine Coon iFokus

Maine Coon

Etikett: 7-fototrådar
Läst 2301 ggr
dagdrivarn
0

Dagdrivarn Chomolungma aka Sigge

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min vackra härliga otroligt vänliga gosse :-)

Han är kort i rocken men har ett härligt uttryck och helt strilfri, allt man kan önska av en gosse :-D

S*Dagdrivarn Maine Coon

Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!

dagdrivarn
0

En till

S*Dagdrivarn Maine Coon

dagdrivarn
0

Mer

S*Dagdrivarn Maine Coon

dagdrivarn
0

En sista

S*Dagdrivarn Maine Coon

Helona
0

Ser hur gosig ut som helst Kyss

Christelle
0

SnyggingKyss

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

SidenMoare
0

Vad mysig han ser ut. HelkooolKyss

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se

Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor

SidenMoare
0

Vad mysig han ser ut. HelkooolKyss

Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se

Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor

Maurice
0

Han är så vacker Kyss och snygg! Samma lugna och obekymrade blick som Maurice har här hemma och bara livsnjuter Glad Är det en cremebulle eller en rödtott? Förlåt om jag inte ser Skäms men det är så svårt på visa bilder att få rätt färg, beroende på hur ljuset faller. Jag får nästan alltid ljusa upp mina, annars ser han röd ut. Jag älskar rödtottar, men han är ju en cremeis lille Morrisen.

Du har inte fler bilder på Triton också Tungan ute Lite smått förälskad där Flört

dagdrivarn
0

#8 Tack Skrattande

Jo han är en riktig Cremébulle.Glad

Parade ju hans mamma som är creme med ett blåbär, hade ju velat ha en liten blåpadda men fick istället fem stycken goa cremebulls-gossar alla utom Sigge var solida eller tabby, men Sigge ville sticka ut lite och blev Cremétigré Skrattande

Det är verkligen jättesvårt och jag tor det blir extra svårt att se när väggarna är gula och klösen gulbeige, inte smartaste eller snyggaste bakgrunden till en Cremé kanske Obestämd

Ska se om jag kan rota reda på en bild :-)

S*Dagdrivarn Maine Coon

christine58
0

Ser helmysig utGlad

Välkommen in på min hemsida www.lavendelkatten.se

Maurice
0

Ja nu ser jag att det är creme brulee Skrattande Tycker jag i och för sig att jag gör på de andra bilderna nu också bara för det. Hade nog skärmen för mycket vinklad innan Flört Han börjar få lite trångt i korgen, haha. hur gammal är han?

Tänkte jag skulle ta lite bilder på Maurice också, han är 6 månader nu och väger hela 6,5 kg! Mia tyckte jag skulle reklamera honom till henne Flört Gick inte med på det, men sa att om hon har ändrat sig i vad han var tänkt som, sällskapskatt, så fick hon gärna låna honom. Så klarar han testerna sen blir det kanske några små Morrisar :)

dagdrivarn
0

Det blir lätt så, tycker ofta att skärmar eller kort ställer till det :-)

Men jämför man med bilden jag la in på Triton så ser man ju skillnaden mycket lättare. Det är alltid enklare när man har något att jämföra med. Nu är ju Triton lite ljusare än en rent röd, iom att han är Rödsilvertabby, men man ser ju ändå att Sigge är Cremé och Triton är Röd :-D

Korgen har varit för liten länge nu, *hi, hi*, men de älskar dessa korgar hela gänget, slåss om att ligga i dem. Triton fyllde tre i Januari!

Jag förstår henne :-D

Han är en riktig gobit din Maurice!

S*Dagdrivarn Maine Coon

Maurice
0

Åh, stora gossen :)

Mina barn skulle också vilja ha såna korgar :))