De är så sällskapliga av sig..
De kommer smygande ljudlöst.. helt plötsligt inser man att man inte är ensam längre.
Vaknade av värk och satte mig vid datorn en stund. Innan jag satte mig så sov missarna gott på varsitt håll.
Efter tio minuter så är jag inte ensam längre. Det ligger en katt på golvet vid mina fötter och en på min fotpall. När och hur kom de dit??
Så är det ofta, de kommer smygande och vill ha koll på mamsen.
Älskar mina coonisar!! 

Visst är det underbart med katterna.
Jag vaknar oftast med 4:a katter i sängen. Oftast med en eller 2 katter under täcket. Helmysigt. Mina katter finns oftast i samma rum där jag är i. Känner mig lite "förföljd"
ibland.Men så mysigt med det sällskapet. En spinnande liten/stor katt tryckt hårt intill sig är bland det mysigaste och underbaraste som finns.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor
Tyvärr så har jag fått börja stänga om oss i sovrummet.. de är så gosiga och trampar på mig titt som tätt, så jag får aldrig sova ut. Hade de legat fint bredvid hade de fått vara kvar, men jag är väl så mjuk o go så det är gott att trampa på mig! 
Men visst är det härligt när de lägger sig tätt intill kroppen, för trygghet!

Sen kan det ju vara så att man hittar både det ena och andra i sängen när man vaknar. I morse var det ett kolapapper, en fisk med kattmynta i och en bit snöre. Andra gånger kan det vara nystan, leksaker och även en tom medicinask, från papperskorgen som bara är sååååå intressant. Det finns många "leksaker" som de bara älskar att ta med upp i sängen
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor
De enklaste leksakerna är alltid roligast! Hårsnodden är nog det absolut bästa ialla fall.. Snören är aja baja i huset, då Buster gärna tuggar i sig om han får chansen.
Ny rolig - men skramlande - leksak är en tejprulle.. den vill Doris gärna apportera med. Och som vanligt när leken är slut så behöver leksaken badas, i vattenskålen.
Och sedan har Buster fått för sig att det är kul att dra ner och runt på en oöppnad 1kg:s rostfranska! Gosegrisar är vad de är! 

Stars senaste "tuggobjekt" är plastpåsar, godispapper omslagen till CD-boksskivor plasten som skivorna ligger i . Brödpåsarnas plast etc….. Vad är det för behov? eller är det en "grej"?HAr inte haft någon katt förrut som tuggat på sådanan saker. Men som sagt det som vi inte anser vara roligt har katterna jättekul med. Även en Julgranskula, för katter är kul emellanåt
Åh jag vill ha en renrasig Maine coon NU!
Klart att du ska!
ta två medan du ändå är i farten..!
Haha ja men min sambo blir nog inte så glad på mig då, har ju redan två katter. 
Uj, ja då får man gå ytterst varsamt fram! (mutor är användbart) 

Har en kille kvar av senaste kullen. Han är 4:a månader nu och en riktig "spinnmaskin"