Maine Coon iFokus

Maine Coon

Etikett1-allmänt-mco-prat
Läst 1405 ggr
Mainebusters
0

Att få vistas utomhus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det gillar mina missar.. Buster han hojtar högt och gärna, han vill ut! Och nu står han still så beskedligt när man knäpper på honom selen och får traska ut. Men det går inte fort när han väl är ute.. Smyger med stora magen i backen och vill gärna ligga och lura på allt som låter. Helst inne i häcken..

Doris, hon går som en hund i koppel. Helt underbart. Henne har vi lång lina till. Är man inte med så hoppar hon upp i äppelträdet. Idag åt hon en fjäril! Hon skulle passa som utekatt, men naturligtvis så får hon inte vara det!

Älskar våren, och att vara på tomten med missarna är helt underbart! Tungan ute

SidenMoare
0

Ja här älskas detmed att gå ut i selen.Min husis vill gärna fara upp i ett träd och springa runt lite, gärna gå på strövtåg. <<star är nöjd med att ligga på ett bordeller en barriär eller en skön gräsfläck och studera omvärlden. Men UT är det som gäller.

Får se hur lilla Song reagerar när hon får på sig selen och skall ut.<än har hon bara fått varit med inne i min jacka en kort stund. För det är lite läskigt därute. Samma sak medlilla Blessing. Han som är så kavat annars är skakis när han kommer utanför dörren. Skall köpa selar till dem båda snart. Men hur går man ut med 4:a katter i koppel…..ensam???????? Får se hur det går.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se

Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

NeverToLate
0

Jag håller på att vänja Nikki vid att vara ute lite i taget, men hon verkar mest tycka det är kallt å högljutt ^^ Så hon håller sig till mig å vill inte så gärna gå längre än att hon kan se dörren ^^. Men det kommer säkert sen :) Hon vänjer sig hehe.