Maine Coon iFokus

Maine Coon

Etikettutställning-och-resultat
Läst 3096 ggr
NeverToLate
0

SNRF Utställning Uppsala

Hej hej !

Jag undrade bara om någon mer ska til SNRF´s utställning i Uppsala i slutet av Maj? Glad

(Mer än jag å Angelica, Susanne å misarna)

Tänkte det kunde vara kul att veta vilka som ska dit så kanske man ses å pratas vid å kan se varandras katter IRL Skrattande Skulle vara väldans trevligt enligt mig iaf! hehe

Mvh Johanna

SidenMoare
0

Jag skall inte ställa ut där. Men jag kan nog komma och titta och hälsa på er. Var i Uppsala kommer den att vara?

JAg planerar att ställa 1 dag i Tierp, i maj, på Fräsets utställning och 2 dagar på UK:s utställning, där jag är med, i juni.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se

Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor

NeverToLate
0

Okej :D Det vore jättekul!

Jag har kollat på hemsidan och sökt runt lite på övriga webben, men jag har tyvärr inte hittat någon exakt adress.

Där står bara Uppsala, men jag har mailat Snrf´s sekreterare och frågade om hon hade mer information om utställningen, eller om det kommer upp så fort saker är närmare bestämt. 

Jag meddelar vad jag fick förinformation sen när jag fått svar :) Mvh Johanna

NeverToLate
0

Utställningen i Uppsala kommer hållas i Allianshallen Skrattande

Adressen är Rapsgatan 8 :)

Mvh Johanna

SidenMoare
0

OK!

TAck Det är där vi, UK , brukar ha våra utställningar.

Vilken helg är det?

Skall anmäla oss till Tierp den 8-9/5, 1 dag tror det blir lördagen då.

Sen till UK:s utst. den 19-20/6, båda dagarna.

Kommer absolut. Det vore så roligt att få se din misse/missar och träffa dig IRL.

Har skrivit upp detSkrattande

Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor

NeverToLate
0

Okej :) e d en bra lokal ? Den ser väldigt fin ut på dem bilder jag kunnat hitta :)

Ja det vore jättekul om du kom Skrattande Så får du träffa Nikki och hennes syster/systrar och har för mig att mamsen ska med också men e inte helt säker hehe.

Det är helgen vecka 21 :)

SidenMoare
0

JA jag tycker att den är OK. Stor sporthall för innebandy, tror jag det är. De har kafeteria med.

Har skrivit upp det i almenackan så jag hoppas att jag verkligan kan komma dit och träffa er. Det vore så kul. Ser fram emot det.Skrattande

NeverToLate
0

Ja det verkade så på bilderna ja hittade. Den ser ut att vara mycket bättre än den FHK hade i värnamo, den var ganska kall och rörig, men det kan ju vara svårt att hitta platser där man får vara pga att många är så allergiska mot katter. Det är lite synd. Sålänge man lutfar och städar efter sig ordentligt så borde det ju inte vara några problem. Glad Okej det har jag med, Vi kan ju PM:a våra telefon nummer till varandra sen så du hittar oss sen på utställningen Glad

Mvh Johanna

SidenMoare
0

Ja det kan vi göra. Lite lättare att träffas då. Det blir kanske många katter.

NeverToLate
0

Ja det blir det nog ^^ hehe. Jag ska ha med min kise, sen får jag se om syrran går med på att skaffa en mise till, i så fall ska hon också med där. Angelica ska ha med sig 4 av sina tror jag å jag vet inte hur många hennes mamma ska ha med sig så det blir en del med bara våra xD hehe.

SidenMoare
0

Härligt!

Är alla MCO? Dem kan man ju aldrig få för få av Flört Ju fler desto bättre

NeverToLate
0

Alla som vi har med oss är MCO iaf hehe ^^ Men på utställningen kommer där finnas blandat :)

SidenMoare
0

UnderbartKyss

NeverToLate
0

Ja Skrattande

Varulvsflicka
0

ja jag lovar johanna att jag kommer åka med dig upp med mina monster på fredagen och sen hem på måndagen *gäspar* Nihao måste ju få sin Championtitel :P

jag kom ev. ev. ev. ha en Devon Rex flicka med mig också! men inget är bestämt än!

Jag kommer ju "bara" ha med mig

Cissa, Avalon, Nihao oh då ev. Sassie oh en devon rex ;) sen har mamma Chilli och Chucky och Manne… :D

Ska höra med Viveka om de ska dit med "Tramptass"  och eventuellt ska Volde med upp också!

NeverToLate
0

14#

OKEJ :D:D:D

En devon alltså ;) det har du snackat om nu ett tag :)

Jag hoppas Cicci ger sig så jag får min blåmes nr 2 men jag får väl se xD hon e ju som hon e ^^

Okej :D Fan va kul om Tramptass å Volde kommer !

Då är nästan alla syskonen på plats ju! :D

Bara Dora som saknas då

Hoppas hoppas! *lyckorus* :D