OT Onsdag 6/1 2010
God morgon!
Här i Linköping är det -16 grader *brrrr* och det snöar.
Är glad att jag inte ska gå ut idag, utan sitter här med laptop i knät och myser i soffan med en god kopp kaffe 
Mina små vildbattar (barn på 2½ år samt 10 mån) håller på att greja och leka medan de tittar på Chuggington på Playhouse Disney kanalen. Små tossiga tåg…hihi
Idag ser ut att bli en lugn dag så man tittar väl in lite här då och då. Hoppas ni får en underbar dag!! 
Yataz

Yataz så VARMT ni har det
Här är det just nu -23 grader och det var -27 när jag gick upp. Hörde på radion att det lite norr om Uppsala varit nere på -36 grader i morse. HUA!!!!! säger jag bara.
Det känns i kroppen när det är så här kallt. Skönt att jag inte måste ut idag. Hade tänkt att ta en tur till affären. Men jag klarar mig tills i morgon.
Gosar nog med katterna. Måste hålla lite koll på Night:s öga. Det var alldeles ihopklistrat i morse. Så jag torkade av det med Desivon och då kunde han öppna det igen. Troligtvis så har en klo kommit in i ögat när han slickat baktassen, klorna är ju inte indragna än där.. men bäst att hålla lite koll i allafall. Det var inget var utan bara torrt ihopklistrat. Så jag tror inte det är något farligt.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor
HUA!!! Jag som tyckte det var kallt här!!
*brrr*
Aj aj hoppas det ordnar sig med ögat, men det brukar det göra.
Jag brukar köra flitigt med vanlig koksaltlösning så brukar det ge med sig efter ett tag.
Yataz

Ja , jag får torka av det lite nu och då så får jag se. Annars så ringer jag Vet. i morgon och hör efter om hon har något bättre förslag.
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor
Här är det -22 grader och jag är inomhus pga värk (inflammation i knät). Djuren ligger och sover, karln är på jobbet och huset är ett enda bombnedslag. Hade tänkt röja upp idag och städa lite grann men min förbasskade värk kom som ett brev på posten så nu är man lite orörlig.
#4 Aj då, se till att vila upp dig. Hoppas knät snart blir bättre!
Yataz
#5 Hoppas jag med. Har haft inflammation i 1.5 månad nu men blir lite handikappad (mer än man i vanliga fall är) när man har ont någonstanns.

Förstår dig. Har du möjlighet att använda en värmedyna eller vetevärmare så kan det lindra. Även en TENS som du kan låna från sjukgymnasten.
#7 Har varken eller och har heller ingen sjukgymnast men har fått någon inflammations hämmande salva av min läkare. Det får ta den tid det tar för knät att bli bra igen, jag kan ju åtminstonde jobba då jag måste rör på det och det är ju en fördel.
Just nu har jag problem med min Norskis här hemma som fått för sig att plastgranen är en klöspelare