Jag trodde att jag hade kattsäkrat hemma..
Men ack vad jag bedrog mig då! Efter min lilla resa till Tenerife så kommer man hem och är sugen på kaffe.. men bryggaren är trasig. Den har gått i tre bitar.. Okej, katterna har racat hemma, de hade väl tråkigt..
Men varför ligger kannans handtag för sig utan kanna? Förklaringen kom senare.. Buster hade varit så duktig att han stoppat ner huvudet i kannan och fastnat! Så kattvakten fick slå sönder kannan.. Det hade man väl inte tänkt sig, så nu stoppar jag undan kannan om vi åker bort över en dag..
Kanske något för andra att tänka på? *ler*

VAd de kan hitta på. Det tror man ju inte att de skall göra.
Välkommen hem förresten. Hoppas att du har haft det bra.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor
Tack för det! Jag har haft det toppen, det är en underbar ö! Hädanefter blir det nog en sista-minuten-resa under julen, det var skönt att slippa alla "måsten".. 
Vad gäller kannan, det är väl det sista man kan tänka sig, men de är ju nyfikna av sig, finns det något i botten, så kan det ju vara värt att undersöka. Synd bara att jag inte var hemma och såg det.. det såg säkert urkul ut! Stackars liten.. 
Men nu har jag tittat ut en ny bryggare, så ikväll ska jag minsann dricka mitt kaffe! =)

JA, intet är som en svensk kopp gott kaffe.
Men stackarn att vara fastsatt på det sättet. Han måste ha varit skräckslagen
Sitter här med min mugg kaffe *fniss*
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor
Usch vad du retas! Jag är sååå kaffesugen! Och det brukar jag inte vara på eftermiddagen, men det är ju bara för att jag inte kan fixa något kaffe.. Bryggare på hotell är inte mycket att hurra för.. fisljummet blir det.. *ler*

Din kopp kaffe ikväll kommer att smaka "gudomligt" ikväll.
Jag unnar dig den verkligen. Har du inte en vanlig Melitta tratt så du kan göra en kopp kaffe tillfälligtvis? Det går även att använda en tratt och sätta ett filter i. Bara ett tips
Förstår verkligen ditt kaffesug. Det är hemskt när man väntar på en kopp kaffe och inte kan få det. Det blir ju värre då.
Så njuuuut av din kopp när du får den…
Jo, jag gjorde det i morse, men det blev inte samma sak..
Kaffebryggare inköpt… 

Härligt! Antar att det blev en underbart god mugg med kaffe. Så snart det gick.
Nu är det till att "kattsäkra" den då. Så det inte händer en olycka igen då.Men det skall det väl förhoppningsvis inte göra. Hoppas att han lärt sig att undvika kaffekannor nu då.
Ha ha.. ja, nu är det ett lock på kannan som man inte är så lätt att peta bort, och förutom det så sitter det något slags rör som går ner i kannan för att "det ska bli bättre arom.."
Han undviker inte kaffebryggare.. han satt och nosade så fint på den nya, knäppgöken! 

*fniss* en envis rackare du har
Tell me about it.. Det är väl coonisar vi talar om? =)

Näääää!!!! är d envisa???????
Tror nog att jag alllllldrig upptäckt det förr 
Underbara envisa Coonisar är de bästa…..tror jag…..
Det är underbart att upptäcka nya saker om den gång efter annan. Tänk vad livet vore trist utan dem.
Jaaa, det vore ju för tråkigt.. Men ikväll blir Burre tjurig, han ska nyårs-badas! Fetsvansen ska bort! 

INte poppis förstår jag