Diarre`
Star , som är dräktig har diarée.
Så jag ringde vet. för att höra med henne vad jag kan ge henne. svaret blev fiskbullar och köttfärs. Så jag köpte fiskbullar. Men HUA!!!! så illa de smakade. Förstår att Star inte vill ha dem. Så nu skall jag testa köttfärsen, hon är inte så där jätteroad av rå köttfärs. Men kanske om jag lägger en äggula ovanpå…. skall testa.
Finns det något annat jag kan ge henne? Fil??
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor
kokt fisk :), annars zoolack eller liknande.

Testade med kokt fisk. Men det behagar inte damen. Får gå till Apoteket i morgon och skaffa Zoolack då. Får se om jag får i henne fisken med en äggula över. Hon gillar äggulor.
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor

Jag hade tagit bort maten några timmar för att sen prova att ge henne lite skonkost från veterinären då hon är dräktig, det är ganska vanligt att honor kan bli lösa i magen under dräktigheten.
Testa att ge henne I/D från Hill´s eller Intestinal från Royal Canin.
Jag ger mina Specific Weight reduction när de är dåliga i magen. Mycket fibrer och de blir snabbt bättre.

Tack för tipsen