Main Coone
Har en Maine Coone-flicka sedan nästan 8 år. Hon och den andra blev mycket misskötta.
Nu efter 7,5 år så vågar min Maine Coone-katt sova hos mig i fotändan. Hon är extremt rädd. Trots att hon ser den andra sova på mig, bredvid mig, kela med mig så vågar hon inte göra samma sak. Hon håller koll på mig så hon vet att jag sover ordentligt innan hon kryper upp.
Tänk att människor kan förstöra och göra illa ett djur.
Är de inte mer värda? Vem har rättighet att bedöma liv?Varför gör människor andra så illa? Vem bestämmer att djuren inte har rättighet till ett rättfärdigt, humanistiskt, livsberättigande liv? Varför anser sig människan stå över allt annat existerande liv som finns?
Har hela mitt liv tagit hand om misskötta, älskade djur. Min åsikt är att de har rättighet till sitt liv, på samma sätt som vi människor skriker efter.
Bemöt mig gärna.
Vad skönt att hon funnit ett hem hos dig och att hon börjar lite på dig mer och mer. Hoppas att hon en vacker dag även kan tänka sig att ligga i ditt knä och kela.
Stackars liten, att alltid vara på sin vakt. Tur att hon fått en matte med tålamod och hjärtat på rätta stället.
Ge mer än du förväntar dig att få.

Du gör en verkligt betydelsefullt och viktigt jobb.
Underbart att denna tös har dig som Matte. Tänk om dte vore flera som var så lyckosamma.
Tyvärr ses ju våra underbara "pälsklingar ner på.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~