Maine Coon iFokus

Maine Coon

Etikett1-allmänt-mco-prat
Läst 1344 ggr
Mainebusters
0

Morronsur katt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina missar brukar få dela på en påse Whiskas varje morgon. Idag tyckte jag att de kunde få burkmaten istället. Så jag värmde i micron som jag brukar, när det stått i kylen.

Och vad händer? Husets matvrak (Buster) nosar på maten, och går sedan därifrån! Que?? Ligger under köksbordet och tittar anklagande på mig.. *dumma mig*

Jag bär tillbaka honom till tallriken, jodå, det går i en femtedel kanske, sedan vänder han rumpan till och knatar iväg..

Aldrig mer burkmat på morgonen… morronsura katt! Glad

SidenMoare
0

Visst är de för roliga. Mina får en halv påse var av Pussi Exotic eller Pussi As good as it can be  varje morgon och kväll. Men DUMMA MATTE om man inte får det.

SEN har jag "fördärvat" Coolavelshanen jag har här. Han brukar få torrisar, mest. Men nu har han ju fått smak på dessa påsar. Han tom. står och spinner medans jag lägger upp maten. Han vet inte till sig av lycka. Så Stackars hans Matte när hon hämtar honomFörvånad Hon kommer att få ett stort problem………Skrattande

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se

Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mainebusters
0

Ja, detta att de spinner medan man fixar maten, det begriper jag inte.. Buster gör det, men inte Doris.