Tycker din katt om dammsugaren?
Buster älskar den.. varje gång jag dammsuger klösmöbeln så lägger han sig högst upp. Han vill bli dammsugen. Om man lyfter ner honom för att kunna dammsuga, så hoppar han upp igen, som en studsboll. Man får ge sig.. bara att ta bort munstycket, dra ner på lägsta hastighet och sedan är det bara att suga på..
Finns det fler knäppgökar där ute? 

Mina försvinner så snart de märker att jag öppnar dörren till städskåpet. Båda två lägger sig på garnbommen på min vävstol. De riktigt "kryper ner" i varpen
De är rädda mewd andra ord.
HAr nog aldrig haft en katt som älskat dammsugaren.
Däremot så känner jag en kvinna vars tidigare sambo har en Varanödla. Den ödlan satte sig på dammsugarslagen och åker med. Vilket gör det svårt att dammsuga
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor

Mina försvinner så snart de märker att jag öppnar dörren till städskåpet. Båda två lägger sig på garnbommen på min vävstol. De riktigt "kryper ner" i varpen
De är rädda mewd andra ord.
HAr nog aldrig haft en katt som älskat dammsugaren.
Däremot så känner jag en kvinna vars tidigare sambo har en Varanödla. Den ödlan satte sig på dammsugarslagen och åker med. Vilket gör det svårt att dammsuga
Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor

Nikki tycker den e intressant i rörelserna å så men tycker att den väsnas lite mycket för att lekas med ^^
Matcho tycker det är intressant att vara med när jag dammsuger övriga ser till att befinna sig i andra rum ;)
När den inte är på tycker ena tjejen den är rolig att leka med, men påslagen springer bägge töserna och gömmer sig. Det blir lite för högt för deras öron, läskigt.
Ge mer än du förväntar dig att få.

Skulle älska att ha en kisse som gillar den, men de bästa läget här är ett tyst accepterande så länge inte snabeldraken kommer FÖR nära så ok då. Vissa springer i panik och vissa flyttar sig lite raskt men kontrollerad bort från den och vissa ligger kvar och tittar lite misstänksamt på den så länge man inte dammsuger nästan direkt på dem.
Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!