Favorit färg/färger
Vill gärna veta vad ni har för favorit färg/färger på Maine Coon? Kanske nån färg du helst skulle vilja ha eller en färg som du har på din MCO. Lägg också gärna in bild 
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/
En röd eller sköldpaddsfärgad, det är fint =)

Jag gillar Tabbyteckningen. Helst då svart eller blåtabby

Jag har många favoriter ;). Men just nu som mina katter svartsköldpadd och svartsmoke. Men älskar rött också i alla former. Tabbyteckning är också fint ;P. Jag är hopplös jag 
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

svartsmoke och brunpadda =)
Lättare att säga vad man minst gillar.. svartsmoke, helvita och röda.. Men min Doris är undantaget! 
Riktigt mörkt röda och svartsmoke gillar jag 

Golden, Svartsköldpaddssmoke, Blåsköldpaddssmoke, alla former av shaded och även blått 
Just nu är jag lite halvless på rött…..
- 1 röd, (kattungar)
- 1 röd-vit (kattungar)
- 2 rödsilver-vit (kattungar)
- 1 rödsmoke (kattungar)
- 3 rödsmoke-vit (kattungar)
- 2 rödsilver-vita honor
- 1 creme-hona
- 1 röd hane
- 1 rödsilvertabby hane
Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!

Favorit färger är solida blåa och svarta, sen bruntabby och blåtabby. Men drömhonan är en solid padda, man får se vad som kanske dyker upp en dag.
svart/brun tabby och tigré.
sköldpaddstabby.
Jag gillar oxå silver katter fast det har jag tyverr inga.
En stor röd tabby hane skulle jag vilja äga en dag!
//Linda
XOXO //Linda c")

Jag tycker kattens personlighet och exteriör har mycket att göra med om en katt e vacker eller inte men rent färg mässigt så e d Solid blått eller någon annan av de blå teckningarna som jag personligen tycker är vackrast ^^ ..
Sen helt svarta och helt vita e också bara underbart vackra :) Jag gillar nog alla färger ^^
men jag e inte överförtjust i svarta skölpaddor tyvärr, har nog sett för många, men det finns såklart vackra skölpaddor också :)

Blå eller svartsmoke, fast vissa silvertabbys är bedårande:)