Nymphadora Tonks söker hem
Nu har vi bara Nymphadora Tonks kvar till salu.
Dora är en stor fin svarttaby dam på 13 veckor. Hon kommer från en kull på 5 där hon var enda flickan. Alla hennes bröder utom en har nu flyttat och Dora vill också ha ett eget hem.
Mamma: Vitterstorms Sasori
Pappa: Odensjös Zimzon
Dora är leveransklar. Hon ska bara vetrinärbesiktigas. Hon är vaccinerad och chipmärkt.
Hon är uppväxt som en familjemedlem och är van vid andra katter, ormar och råttor. även i viss mån barn och hundar.
för mer info om våra katter och bilder på vår hemsida www-sensiqcoons.se
Dora bor hos mig i Bjärnum utanför hässleholm
Men vad fin hon är..! 

Vilken söt liten dam du har.
hon är jättevacker! :-) synd bara att jag inte lyckats hitta hem till henne… väldigt lik mamma och morfar

Är det svårt att sälja Maine Coon´s nu förtiden???
Hon ser ju jättefin ut! Stora härliga öron!
kram
Nej det är inte svårt. det är bara det att Hon hade hem men de som skulle ha henne kunde inte ta henne på grund av att de fick sjukdommar hos sina katter och ville inte ta in henne. Så det är därför hon finns kvar. hennes kullbröder var det inga problem att hitta hem till…
hon har jättefin profil (för att vara 13 v) har gigantiska öron och toffsar… hon är väldigt lik sin mor och har även ärvt den pälsen…
kram

#5 Du ska se att det kommer en underbar familj rätt som det är och vill ta hand om henne!!!
Hade jag inte haft så många nu så hade hon gärna fått flytta hit!!!
Lycka till!
ja rätt hem är viktigt. :)
hahaha ofta är det så. man vill men man måste tänka på de man har också!

Söt lite kille, men är inte pappan Sidensjö Zimzon?
Eller har jag kollrat till det helt?
Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!
jo dora är en söt liten tös…
jo det är sindsjös, jag som var förvirrad när jag la upp annonsen. :S

Så kan det gå *skratt*, är själv ganska snurrig för tillfället så jag känner igen symtomen 
Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!
man blir sådan ibland. mycket att göra på en gång