Maine Coon iFokus

Maine Coon

Etikett1-allmänt-mco-prat
Läst 1678 ggr
Mainebusters
0

Har ni också lata katter?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta tycker jag nästan är höjden av lathet.. Buster in action..

Christelle
0

Hahah ja Cesar är så lat ;P, värsta ferdinand, han sitter helst under sin korkek och luktar på blommorna ;).

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Mainebusters
0

Du, det gör min Burre med.. Doris far runt överallt på tomten, men han sitter under äppelträdet.. Det kanske är så att det är "karlarna" som är de lata? Hmm…

harley
0

#2  Ja det måste vara karlarna som är LATA!!! För min Onja är INTE lat!! Hon är ett "litet" yrväder så stor hon är!!!Skrattande

Härlig bild du satte in!Glad

S*Harley Niva´s

Mainebusters
0

Flört

Mainebusters
0

Nog tycker jag att Doris är lite, lite slapp här ialla fall.. Varför inte lägga sig i kartonglocket istället? Ser lite oskönt ut!

Yataz
0

Hihi så goa de är! KyssKyss

Yataz

Mainebusters
0

Ja, när de sover iaf.. Buster väckte mig kl. 4.. finns det ingen mekanism på dem så att man kan ställa om deras timer? Flört

Mainebusters
0

Ja, jag fattar då inte.. han kan ju somna med nosen i det blöta!

NeverToLate
0

Han e jättevacker! Honom kan jag låna på obestämd tid Oskyldig Kolla han päls, den ju jätteblank :) hoppas min bebis utvecklar samma vackra päls.

Mainebusters
0

Ja, han har en toppenpäls! Vad har din bebbe för färg?

Och nej, han lånas inte ut! Det är nämligen min väckarklocka, mycket bra att ha om jag inte hör den vanliga.. Buster vet minsann när jag ska upp. Och det är absolut senast kl. 5… *stor suck*

Tungan ute

NeverToLate
0

Min bebis är en solid blå pojke, la precis upp en bildtråd om honom som jag ska lägga upp lite bilder i :)