Maine Coon iFokus

Maine Coon

Etikett1-allmänt-mco-prat
Läst 1575 ggr
Mainebusters
2009-09-15 07:09
0

Morronmys!

Kl. 02,20 började Buster väcka mig.. 04,30 gav jag upp! Jag är sååå trött idag, kommer väl att somna framför datorn på jobbet. Tur man slutar kl. 11! Flört

Eftersom Doris är putt i magen, så har de fått fasta sedan igår em. Kan det vara därför de väckt mig? För att inga matskålar finns framme? *dumma mamma*

Ha en bra dag alla ni därute!

Yataz
2009-09-15 11:41
0

Hihi, vad roliga de är…speciellt när man verkligen är i behov av att sova eller verkligen vill göra det…då ska de väcka en hela tiden Tungan ute

Detta gäller små tvåbenta också Obestämd

Yataz

Mainebusters
2009-09-15 15:43
0

Tror att katterna är värre än de små tvåbenta.. Min lilla tvåbening har blivit tonåring, men hon höll mig aldrig vaken som dessa två!  Glad

harley
2009-09-16 10:01
0

Javisst är de underbara! Onja brukar börja trajja på mig vid 4-tiden på morgonen, DÅ duger det!

Annars är hon inte jättekelig, är ju van vid kastrerade hankatter som man aldrig blir av med de vill ligga hos en precis hela tiden!Glad

Helona
2009-09-16 21:08
0

Klart kissarna ville ha lite käk! Mina kissar väcker inte mej. Men när jag har stigit upp är det full rulle. Jag skrattar högt när 8 kg. Kingston kommer i full fart. Gör en bredsladd i köket och kvittrar samtidigt Skrattande.

Vad vore livet utan våra fyrbenta…..och tvåbenta? Alldeles för lugnt o tråkigt Flört

Åsa

helhol
2009-09-16 22:49
0

Här har jag 2 katter som stadigt väcker mig mellan 02-04.30 ungefär. Båda pratar "förstånd" med Matte om att det är dax för MAT.

OK Star kan jag ju förstå. Hon är dräktig, äter endast blötmat och har bara 2,5 veckor kvar. Men Gizmo, huskatten.. HAN borde väl fixa det ändå. Han har ju torrfodret att ta till med..men NEJ då Matte.

Maten skall komma NU!Flört

Men de är för härliga ändå.

Att sedan deras Matte har väldigt svårt att somna om bryr de sig inte alls om. Förvånad