OT God morgon Torsdag 10/9
God morgon på er alla coonisar 
Är det bara jag som tycker att dagarna går med en rasande fart. Jag tyckte det var igår jag var på utställning, men det har faktiskt nästan gått en hel vecka sedan dess 
Jag har häcken full kan man säga. Hinner knappt titta in på den här sajten
Men jag lovar att bli bättre med det framöver 
Nä nu ska jag försöka få lite sömn innan sonen ska till dagis *gäsp*
Ha en underbar dag allihop!
Yataz
God morgon på dig också!
Hmm, du hann väl knappt somna innan du skulle upp då? Nattsuddare där..! 

God Morgon eller God Förmiddag skulle jag kanske skriva istället
Tycker att dagarna både går snabbt och långsamt för mig.
JAG går ju i "väntans tider" så att säga längtar till den 5,6,t oktober då det skall bli småttingar här.
Väntan tillbringar jag med att läsa och läsa för att hinna lära mig så mycket som möjligt om detta.
Kan väl säga att jag läst mig igenom hela sommaren. Min "bibel" i detta är RC:s bok om Kattuppfödning. Lite dyr men ohh!!! så bra. Måste läsa om och om igen eftersom jag det senaste året har haft svårt med koncentrationen och kom-i-håget efter en traumatisk händelse förra sommaren. Men det blir bättre och bättre och jag tror mig veta det mesta av vad som står i boken nu. Sen går ju inte detta upp mot den verkliga tilldragelsen.
Så jag väntar och väntar..
#1 Kom nog i säng runt 04.30, men då bestämde sig min minsta son på 6 månader att han skulle jäklas lite med mig för att jag suttit uppe. Så jag tror totalt jag fick en timmes sömn inatt eller nåt 
Men sova hinner jag göra som pensionär…haha
Yataz
#3 Ja, de är besvärliga de små.. de vet precis när de ska vakna! Liksaå med katterna.. Mellan fyra-halv fem sätter de igång och snattrar.. Jag börjar misstänka att de har någon inbyggd timer.. kanske sitter i chipet?? fniss…
#4 Hahaha…det gör det säkert…men vad jag vet har inte min son blivit chipmärkt..haha 
Yataz