Maine Coon iFokus

Maine Coon

Etikett8utanför-ämnet-ot
Läst 1806 ggr
Mainebusters
0

Vad kan du reta dig på?

Jag kan reta mig på bilar som står parkerade utanför p-rutan, så att det blir nära till en affärsentrén. Fast det finns massor av lediga platser 10m bort..

Och försäljare utanför entréer som skriker efter en..

Men kassörskor som pratar med varandra när jag betalar mina varor, och totalt ignorerar mig, det är nog det värsta! Skrikandes

Mainebusters
0

Ingen? Är det bara jag som är en sur tant? Flört

Christelle
0

Haha näe det är vi nog alla ibland :).
Något jag retar mig på mycket är falska människor som ler åt en ansikte och snackar skit bakom ens rygg! Det värsta jag vet! Sen sådana som är avundsjuka på en och skapar falska rykten för att förstöra.

När det gäller affären så irriterar jag mig på sådana som inte släpper fram någon med typ en vara när dom framför har typ en hel vagn. Sen gillar jag inte när man är inne på en affär och försöker få tag på någon för att få info om en vara och man hittar inte nån :/! suck! Sen sådana männikor som slänger upp bildörren så man får en skada på bilen :/

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Mainebusters
0

Ha! En grinig "tant" till! Men visst finns det mycket i tillvaron som man nästan får spatt på!?

Christelle
0

Haha ja visst är det så ;P. Men man får vell ta allt med en nypa salt och tänka att man säkert själv också är irriterande på någe vis ;).
Men vissa tänker sig aldrig för och det är ju tråkigt när folk inte tänker på sina medmänniskor :/

Mainebusters
0

En sak till som retar mig.. har jag börjat på ett korsord, så får ingen annan skriva en bokstav på det. Då börjar jag på ett nytt! Gäller även Sudoku och liknande.. Flört

Christelle
0

Haha det var någe udda :P. Något sådant problem har inte jag men sen har jag ju inte tålamod för korsord heller ;), är inte så bra på dom, hehe

Mainebusters
0

Glad

helhol
0

Jag retar mig på alla dess försäljare som ringde ideligen. Sen gick jag med i NIX-registret. Då föll ju några bort.

Sen var jag tvungen att byta till hemligt nummer tidigare i år och TÄNK vad tyst det är. 1 försäljare, från telefonbolaget, har ringt. är så glad över den effekten.

Annars så retar jag mig på personer som alltid skall ha rätt, hur fel de än har. De är bara sååå dryga. Sen finns det falska människor, folk som hela tide3n ljuger om allt etc. Dessa människor har ajg ingen förståelse för och jag undviker dem så mycket jag kan.

Mainebusters
0

Ja, försäljarna hittar kryphål. "Hej, jag säljer en försäkring. Vi har ett nära samarbete med xxxx som du är kund hos". Sådana vägar tar de nu. För då får de ringa!

Jag kan också vara sådan. Jag har rätt tills jag blir överbevisad. Men då är jag den förste att erkänna att jag haft fel! Flört

helhol
0

Absolut att man skall ändra sig om man har fel. Fick göra det idag senast då jag såg att jag hade fel om en sak. INget livsviktigt men ändå.

Skäms

Mainebusters
0

*ler*

Christelle
0

Haha ja telefonförsäljare kan vara riktigt jobbiga! Men fy vilket otacksamt jobb dom har stackarna då säkerligen dom flesta är sura tanter som vi ;), haha. Nej men skämt och sido är det ju drygt om man nyss sagt att man inte är intresserad och inte vill ha fler samtal och sen får man ett typ dagen efter. Eller om man gått med i NIX också lyckas ändå någon ringa.

Mainebusters
0

Ja, och när de ringer åt ett visst Telebolag, så tar de inte ett nej! Jag får säga nej fyra ggr och till och med slänga på luren när de ifrågasätter mitt svar! Det är väl höjden..!

Fast ibland är det också roligt att ifrågasätta försäljaren, så de inte vet vad de ska säga *busar*

Och sedan detta med inledningspratet, "hej xxx" (ursäkta känner vi varandra) och äckligt hurtigt och konstlat… *mår illa* Glad

NeverToLate
0

Det finns mycket man kan irritera sig på ^^

Jag e väldigt tålmodig, men som sagt jag hatar falska människor.

Jag hatar när folk börjar på MINA korsord ^^

Jag blir irriterad när folk inte stänger flingpaketen eller bröd eller tandkräm så innehållet blir alldeles snustorrt.

Och jag avskyr verkligen när folk tar mat från min tallrik utan tillstånd, jag skulle kunna spätta deras hand med gaffeln när dem gör det ^^

Mainebusters
0

Ja! En till med korsords-irritation! Trodde nästan jag var ensam, jag får alltid konstiga blickar när jag berättar för folk! Glad

NeverToLate
0

15# Nejdå du e inte ensam. Jag hatar när man fyllt i det mesta, sen går man på toa eller äter eller något. sen när man kommer tillbaka ser man att någon annan sitter där med ens korsord för dom ville "hjälpa till". Det förstör tycker jag. man vill klara det själv ^^

Mainebusters
0

En principsak! Det finns t.o.m. en som inte trodde på mig, utan kladdade i mitt korsord. Den åkte i sopen sen. Då blev jag trodd.. Men nu har jag det ordnat.. en sudoku bok på toa, och där finns det massor av kryss! Så alla får ett varsitt.  Flört

Yataz
0

Haha, vad roliga ni är tycker jag Skrattande

Själv försöker jag att inte reta upp mig så mycket på saker och ting. Har lärt mig att lägga energi på helt andra saker och man mår så mycket bättre. Men visst kan jag också känna mig som en surkärring ibland, men då försöker jag vända det till något helt annat. Ibland lyckas man, ibland inte Flört

Yataz

Christelle
0

#18 Bra inställning, men lyckas inte alltid för mig heller ;)

Mainebusters
0

Asch, något måste man ha att gnälla över! *bor i gnällbältet*

Yataz
0

#20 Jag gnäller väl en del när ingen ser *fniss*

Yataz

Christelle
0

#21 haha det är rätt ;).
men som dom brukar säga: Att tala är silver att tiga är guld. men ibland kan det faktiskt vara tvärt om ibland så folk får sig en tankeställare

Yataz
0

#22 Stämmer bra det Flört

Yataz

Helona
0

Instämmer när det gäller korsord! Det är MITT!

Jag har en parkeringsruta,som jag betalar för,straxt utanför min port. OM någon obehörig står på den, får jag skithög puls,och mord i blicken! Det finns nog inget som gör mej SÅ upprörd.

En annan sak som får min blick att svartna är,när folk parkerar sina cyklar slarvigt! Alltså när de inte står RAKT in i cykelstället,utan på snedden. De tar ju för sjutton TRE platser!! Kan ni se framför er, när jag kommer trött o svettig från jobbet. På styret har jag en korg med lilla vargen i (min dvärgspets),och ska försöka få in min cykel i ett full cykelställ. Då står det flera puckocyklar parkerade på snedden! Då är jag nästan kapabel,att sticka hål på dessa cyklars däck!Skrikandes

Annars tror jag,att jag är en rätt behärskad personCool

Åsa

Mainebusters
0

Trevligt! Fler "korsordsfanatiker"..! Skrattande

Yataz
0

#24 Haha, jag kan se det framför mig Flört

Yataz

Singo-Torpet
0

folk som tränger sig förre i köer och alla idioter ute på vägarna stör mig någe nog!!!

men som martisa skrev de  är bäst att försöka låta bli att lägga energi på de..

Yataz
0

Lite från ämnet nu då, men vad glad jag blir att se att Helona och Singo-Torpet även har hittat till denna sajt Skrattande

Yataz

Singo-Torpet
0

#28 ja har smyg hängt här sen den öppna men har inte så mycket att tillföra då ja inte är jätte hajj på coonisar.. har bara haft coonis i lite mer än 1 år.

Helona
0

#28 Jag har oxå hängt här lite då o då Skäms. Men här händer inte så mycket…..till skillnad mor ragdollsajten. Men å andra sidan kan det ju hända väldigt mycket därSkrattande

Vi får försöka få lite fart på denna sajten oxå!!

Åsa