S*Ylletrollets Sylvester söker ett hem.
Sylvester, drygt 2år och kastrerad, söker nu ett nytt hem. Han är fullt testad enligt MCO-kattens hälsotest och har även en kull efter sig. Super härlig katt som älskar att mysa och leka. Han funkar med andra katter och även med hundar.
Hade själv tagit honom om det inte vore för att min hyresvärd har gett mig en gräns på endast två djur i lägenheten och har redan en MCO och en hund… Har varit med denna kisse från födsel och handmatat han och hans syskon under den första tiden. Har även varit kattvakt åt han efter att han flyttat till sin nya familj som idagsläget tyvärr inte kan ha honom kvar.
Vi ser helst att han blir kvar i Västernorrland. Just nu bor han i Härnösand men det funkade inte i det hemmet pga. att den andra katten i hushållet inte riktigt ville samarbeta med han. Sylvester däremot anpassar sig fort.
Jax <3
Vacker han är! Jag hoppas att han hittar en nytt bra hem!
Jag valde att trotsa min hyresvärd då hans regel om endast två husdjur inte står nedskrivet utan bara är något muntligt som han sa över telefon då jag ringde på lägenheten. Så nu bor han hos oss på prov till 17 juni. Men allt funkar bra med min MCO som jag har sen tidigare trots att han är okastrerad och med min hund. :)
Förhoppningsvis kan vi ge Sylvester ett långvarigt hem! :D
Jax <3