Maine Coon iFokus

Maine Coon

Etikettannonser-omplaceringar
Läst 1414 ggr
ElinaPersson
1

Letar foderkatt

Jag (20 år) och min blivande sambo (22år) är intresserade utav att bli fodervärd åt en hona till nästa år då vi flyttar till en 3:a på 87kvm (I Eskilstuna) senast 1 december (kontrakt skrivet). Jag äger 2 bengalkatter sedan tidigare på 1år och 4månader, båda kastrerade hanar och utställda (vilket vi vill göra med foderkatten). Mina bengaler älskar koppelpromenader så detta kommer erbjudas om katten önskar + att vi får en hyfsat stor balkong med tak som vi kommer näta in lagom till våren. Då vi redan har 2 korthåriga clowner hemma så önskar vi en lugnare och semi-långhårig ras.

Finns det någon uppfödare där ute som är intresserad eller har ni tips om någon bra uppfödare? Även Norsk skogkatt är av intresse!

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

nitisen
0

Min mamma kanske är intresserad av att placera ut en hona. Inte helt hundra men du kan ju höra med henne. 🙂
Just nu har hon ingen kull på G men hon har planer på att ta så fort de två foderhanarna är färdigtestade.

http://curiouscats.se/ <- kontaktuppgifter finns där, dock dålig uppdatering där, och på facebook om du söker på Curiouscats.

Dock så håller hon till i Timrå men är bra att ha honor utplacerade lite varstans i landet. Hon levererar även katterna själv till deras nya ägare.

Jax <3

ElinaPersson
0

Jag har mailat henne så får vi se 😃 tack för tipset!

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

nitisen
0

Vad roligt. Ska säga åt henne att kolla mailen. :)

Jax <3