Annons:
Etikett8utanför-ämnet-ot
Läst 2143 ggr
luna03
4/24/12, 9:52 AM

Ansvarig??

hej, ursäkta men jag tycker att dem ansvariga för denna sajt ska se till att sajten " är aktiv " det finns hur mycket som helst att skriva om och hitta på för att hålla alla medlemar uppdaterade eller sysselsatta?! Eller har jag fel?! Ja, om utställningar, aktiviteter, tipsar eller ge varan råd. Hitta på nått.. Personligen är jag inne och kollar varje dag för att se om nått nytt har dykt upp? Att man delar med sig av sina kunskaper och erfarenheter, sätta ut bilder/ knasiga bilder som ens coonisar hittat på… Om man har bebbar sätt ut bilder ja you name it?! Jag kan erbjuda mig själv att sätta fart på denna sajt om ni tillåter det.. Tycker att det är dött här i iFokus.. Vet inte hur många som är aktiva i forumet katter.nu men där HÄNDER det massor då folk delar med sig och håller forumet aktivt.. En annan aspekt är att om man vill locka nya aktiva medlemar vare de är Maine coon ägare eller inte såär detta ett misslyckat sätt? Men va vet jag, bara min åsikt? Va tycker ni?

 

 

 

Annons:
[Timantis]
4/24/12, 10:04 AM
#1

Det är väl inte den ansvariga som är ansvarig för att forum hålls aktiva. Det är väl "medlemmarna"?

Har man inget att skriva så gör man väl inte det heller. O oaktiv är den väl inte? Vad är aktiv då? 50 inlägg per dag?

viciouscircle
4/24/12, 11:06 AM
#2

jag håller med om att det är för oaktivt. Jag är också inne och kollar varje dag och ett nytt inlägg/svar på inlägg var 3e dag är inte vad jag kallar ett aktivt forum. Det är ett dött forum.

Och det är som du säger negativt på många sätt.

viciouscircle
4/24/12, 11:08 AM
#3

Dock är det ju inte enart moderatorernas ansvar ;) visst att man kan tycka att dom speciellt borde känna att dom kanske ska ta och skapa någon tråd och vara aktiva men mycket hänger ju på övriga medlemmar också

luna03
4/24/12, 12:51 PM
#4

Men ni måste väl hålla med när jag säger att det är dött här…

 

 

 

Dunderklumpens
4/24/12, 1:00 PM
#5

Tror inte det är så många maine coon uppfödare som hittat hit. Vi har forum i båda våra rasringar och jag vet att iaf The Maine Club är hyfsat aktivt på facebook. Jag är även med ibland på ett norskt maine coon forum. Inte alltid man orkar vara aktiv på alla forum… Eller har den tiden. Men visst de som är ansvariga för iFokus sidan kanske borde vara lite mer aktiva och peppa medlemmar att delta i diskutioner.

Upp till toppen
Annons: