4. Avel och Genetik

parning/ löpning

2015-09-21 20:39 #0 av: paulinemunier

hej! jag har en liten fråga ang min maine coon tjej. hon fyller 1 år i början av november och är inne i sitt andra löp. när är det okej att ta en kull på henne som tidigast?
:)

Anmäl
2015-09-21 20:41 #1 av: Calcifer

Du värdesätter ärlighet så bäst att nämna att det är en huskatt. Och som Hera i första tråden nämnde så kanske det är lämpligast att fråga på huskatter ifokus om du vill ha bäst respons.

"Help me Obi Juan whoever the fuck you are. You're my only ho."
- Carrie Fisher, Rest In Peace

Anmäl
2015-09-21 21:02 #2 av: Hera

Ts. Efter all otrevlighet du höll på med i andra tråden mot folk som vill att din hona ska ha det bra, är det nog bra att inte ljuga!

Anmäl
2015-09-21 21:03 #3 av: Hera

Hur kollar man förresten källan till bilder? Någon som vet? 

Anmäl
2015-09-21 21:04 #4 av: Calcifer

#3 Menar du kolla om den finns på annan plats på internet och rättigheterna ägs av någon annan? I så fall bildgoogla brukar väl vara enklaste metoden. 

Anmäl
2015-09-21 21:08 #5 av: Hera

#4 Hur gör man det? Skicka pm om du orkar!

Anmäl
2015-09-21 21:23 #6 av: paulinemunier

höönni jag är den enda som har mitt riktiga namn . jag står för allt jag skriver välkommen att se mer bilder på min fb. pauline munier, finns endel. hoppas ni sover gott om natten.

Anmäl
2015-09-21 21:24 #7 av: Calcifer

#5 Det där klirrar sig!

#6 Jag använder också mitt riktiga namn och jag sover inte sämre än någon annan, varför skulle jag?

Anmäl
2015-09-22 09:53 #8 av: Vanja

Jag börjar misstänka att TS är ett barn och att de inte är hon som i slutändan bestämmer över katten. 

/ Vanja 
Sajtvärd på Politik I Fokus. 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.