Annons:
Etikettskötsel-hygien
Läst 5235 ggr
RexAngel
4/27/12, 7:11 AM

Kattsand till MCO?

Undrar vad ni använder för kattsand till era MCO? Just nu har jag Everclean för långhåriga.

Annons:
mathiason
4/27/12, 11:40 AM
#1

Everclean har jag med =)

Välkommen in till min hemsida, Lyckanz.se! Eller Facebook! 

SidenMoare
4/27/12, 11:49 AM
#2

Jag använder  också Ever clean men funderar på att se mig om efter något annat märke då ajg tycker att det dammar så förfärligt. HAR nog nästan testat igenom hela deras sortement snart.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se

Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

viciouscircle
4/27/12, 3:14 PM
#3

Extreme classic black label =)

Dunderklumpens
4/27/12, 6:34 PM
#4

Olivers använder jag Glad

luna03
4/27/12, 7:23 PM
#5

hej, jag använder peewee till mina mco Skrattande…. billigt, luktar ej, dammar ej och miljövänligt.

 

 

 

[Fröken P]
4/29/12, 9:45 AM
#6

Olivers.

Annons:
dagdrivarn
4/30/12, 5:27 PM
#7

Jag använder Öko Plus i lådorna och så har jag några, PeeWee med bränslepellets.

S*Dagdrivarn Maine Coon

Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!

Alice98
5/1/12, 2:42 PM
#8

Jag använder Everclean till mina katter. Everclean är det bästa kattsandet jag testat på! Glad

Jag är uppfödare av Rysk vintervit dvärghamster,

www.alihams.weebly.com

RexAngel
5/4/12, 1:53 PM
#9

Ja, det blir nog att fortsätta med everclean:) Hur länge brukar en 10 kilos everclean räcka till 2 katter?

Alice98
5/4/12, 2:02 PM
#10

#9 Det beror på hur mycket avföring dom gör ifrån sig.                          Själv vet jag inte hur mycket 2 katter kan göra ifrån sig. Jag har 1 katt hos pappa och 5st hos mamma… så jag vet inte. Obestämd

Jag är uppfödare av Rysk vintervit dvärghamster,

www.alihams.weebly.com

Nattglans
5/15/12, 8:30 PM
#11

Jag använder Everclean till mina, det fugerar utmärkt. :)

qazido
5/19/12, 11:20 AM
#12

Jag använder värmepellets till mina katter … Funkar kanon och är billigt och luktar dessutom inget alls.. =) Det bästa jag nånsin haft.

busigdemon
6/2/15, 8:49 AM
#13

Jag har "alltid" använt Ever Clean, men vill vara lite mer miljövänlig. Har nu provat ÖkoPlus men sanden sprider sig i hela lägenheten vilket inte EverClean gjorde (där var det bara i hallen, lådorna står i en klädkammare i hallen).
Förslag på annat? Nature Gold? Samma tillverkarde som ÖkoPLus men för långhåriga katter (inte lika mkt skräp antar jag?

PeeWee?  Hört många katter som inte gillar de stora kornen att gå på, samt inte kan/kul att gräva ner bajset i PeeWee?

Kristall sand? Hur fungerar detta? Plockar man bara bajset och vad händer då med kisset?

"Din verklighet är inte Min verklighet"

Annons:
Alice98
6/4/15, 6:32 PM
#14

Jag använder Olivers. Jättebra kattsand :)

Jag är uppfödare av Rysk vintervit dvärghamster,

www.alihams.weebly.com

busigdemon
6/4/15, 8:50 PM
#15

#14 Men den är ju inte heller återvinningsbar….

"Din verklighet är inte Min verklighet"

mollyt
7/8/15, 7:52 PM
#16

Vi använder peewee pellets tills våra. Väldigt nöjd!

Upp till toppen
Annons: